Danfoss — новий рівень обслуговування клієнтів. Оперативно. Доступно. Компетентно.

738x415_One_UA Danfoss створює новий єдиний центр по роботі з клієнтами

- 1 вересня 2017 р. За ТЕПЛОВИЙ ПОРТАЛ DANFOSS УКРАЇНА

Щоб задовольнити очікування клієнтів, компанія Danfoss реалізує новий спосіб їхнього обслуговування. Головна мета: забезпечити компетентну, оперативну та доступну співпрацю з Danfoss.

Для цього ми впроваджуємо єдину адресу електронної пошти та єдиний номер телефону для обробки замовлень та технічних питань.

Ми плануємо внести зміни у два етапи:

  • Крок 1. З 20 вересня 2017 року буде працювати єдина адреса електронної пошти для всіх клієнтів:uacs@danfoss.com. Усі запити стосовно замовлень та технічної підтримки йтимуть сюди.
  • Крок 2. З листопада 2017 року запрацює єдиний новий номер телефону (більше інформації ми надішлемо пізніше) 
Нова адреса електронної пошти та номер телефону замінять будь-які інші адреси електронної пошти та телефони, за якими ви раніше зв’язувалися з нами.

 

 

738x415_OneSlogan_UA

Які ж переваги для клієнтів?

  • Наші клієнти швидше отримуватимуть відповіді на їхні запитання
  • Ми забезпечимо вас відповіддю на кожний лист та кожний дзвінок завдяки нашій новій системі обробки замовлень
  • Наші фахівці матимуть можливість відстежувати усі дзвінки та листи одразу. Це дає нам змогу більш якісно відібрати відповідальних за виконання вашого запиту та відповісти швидше.

Будь ласка, звертайтеся до нас, якщо у вас виникнуть запитання стосовно зміни.

 

 

Приєднуйтесь до наших соціальних мереж

У Вас виникли запитання?

Зателефонуйте або напишіть нам